با ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز جهان رکس کسب و کار خودت را گسترش بده

مهم نیست شما یک کسب و کار نوپا هستید یا یک برند شناخته شده، جهان رکس یک فروشگاه ساز حرفه ای است که به شما در رشد کسب و کارتان کمک می کند.

تجربۀ شیرین فروش اینترنتی

همراه شما، از اولین فروش، تا مقیاس بزرگ

همه‌چیز برای بزرگ فکر کردن آماده است. شما نه محدودیتی در تعداد سفارش دارید، نه کارمزدی بابت فروش می‌پردازید و نه اندازۀ فروشگاهتان مهم است. حتی زمانی که به فروش میلیاردی برسید، باز هم سایت شما به خوبی کار می‌کند.

شروع یک موفقیت آنلاین

فروش هر محصولی، بدون هیچ محدودیتی

انواع محصولات فیزیکی، مجازی و خدمات را به راحتی بفروشید. هر محصولی می‌تواند ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت داشته باشد. مشتری شما هم می‌تواند به کمک دسته‌بندی، فیلترینگ و جستجو، محصول مورد نظرش را پیدا کند.

ساخت فروشگاه آنلاین در ۳ شماره

1

ثبت‌نام و تکمیل مشخصات و حساب بانکی فروشگاه

اولین مرحله برای ایجاد فروشگاه ثبت ‌نام و تکمیل مشخصات و حساب بانکی فروشگاهتان است که به سادگی و به سرعت قابل انجام است

2

اضافه کردن محصولات بر اساس دسته‌بندی

محصولاتتان را در دسته‌بندی‌های مربوط به خود به فروشگاهتان اضافه کنید و آماده فروش شوید

3

اشتراک ‌گذاری با کاربران و شروع فروش

لینک فروشگاه یا محصولاتتان را برای دیگران ارسال کنید یا در صفحات مجازی خود قرار دهید تا کاربران به راحتی از محصولاتتان دیدن کنند و خریدشان را انجام دهند

نیازی به پرداخت هزینه نیست، رایگان شروع کنید…

کاربردی

کسب و کارهای جدید و صفحات اینستاگرامی

حرفه‌ای

کسب و کارهای در حال توسعه و اصناف

پیشرفته

فروشگاه های اینترنتی با تنوع بالای محصول و دسته

 

سوالات متداول

پاسخ سوال‌هایی که شاید دربارۀ فروشگاه ساز جهان رکس داشته باشید

فروشگاه ساز اینترنتی یک ابزار آنلاین است. ابزاری که روند طراحی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را برای شما ساده می‌کند. یک فروشگاه ساز قدرتمند می‌تواند تمامی امکانات لازم برای مدیریت، ویرایش و به‌روزرسانی سایت فروشگاهی را در اختیار شما بگذارد.

خیر، استفاده از فروشگاه ساز جهان رکس بسیار ساده می‌باشد و به هیچ‌گونه دانشی نیاز ندارد.

ما جهان رکس را به نحوی ساخته‌ایم که هر کس بتواند با صرف کمی وقت، کار با آن را یاد بگیرد. این یعنی اگر شما کار با کامپیوتر را (به صورت کلی) بلد هستید، پس کار با پرتال هم خیلی ساده یاد خواهید گرفت.

در طراحی سایت اختصاصی فروشگاه (به معنای واقعی)، تمامی امکانات از نقطۀ صفر، برنامه‌نویسی می‌شوند. پس هزینۀ بسیار زیادی برای ساخت فروشگاه اینترنتی، توسعه و به‌روزرسانی آن لازم است.

اما فروشگاه ساز ابزاری است که راه‌اندازی یک فروشگاه استاندارد را با هزینه بسیار مناسب‌تر فراهم می‌کند. چگونه؟ مشتری‌های یک فروشگاه ساز همگی از سیستمی استفاده می‌کنند که از قبل آماده شده است و صرفاً هزینه استفاده از این سیستم و دریافت پشتیبانی را پرداخت می‌کنند.

اگر قرار باشد امکانات و قالب‌های جدیدی به یک فروشگاه ساز آنلاین پرتال اضافه شود، برای همه کاربران خواهد بود. چرا که همه آنها در کنار هم، بابت دریافت سرویس هزینه پرداخت می‌کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من