آموزش نصب روکش صندلی کوییک 

سایپا کوییک همان خودرو  تیبا 2 می باشد که روی اتاق جدید طراحی و ساخته شده است. سایپا در این خودرو از موتور  1500 سی سی با قدرت 58 اسب بخار استفاده نموده است این خودرو داری 2 ایربگ در قسمت راننده و سرنشین جلو می باشد و دارای سیستم ضد سرقت و دارای آلارم هشدار سرقت با بوق خودرو طراحی شده است . صندلی های تعبیه شده در این خودرو در قسمت عقب تاشو و بصورت دو تکه (جداگانه) در نشیمنگاه و تکیه گاه صندلی عقب طراحی گردیده که براحتی می توانید به صندوق عقب دسترسی داشته باشید .

 روکش صندلی این خودرو از جنس پارچه می باشد. استفاده از نخ دوخت قرمز رنگ روی پارچه فضایی آرام و دلنشینی را برای سرنشینان ایجاد کرده است . طراحی داخلی و کابین خودرو کوییک  دارای هارمونی خاصی است سقف آن به رنگ سفید ، داشبورد و رودری های به رنگ مشکی و روکش صندلی کوییک ترکیبی از رنگ مشکی و طوسی می باشد که جلوه ویژه ای به فضای داخلی این خودرو بخشیده است .

مراحل نصب روکش صندلی کوییک

1- نصب نشمین گاه و تکیه گاه صندلی جلو سمت شاگرد

ابتدا باید قطعه مورد نظر روی صندلی قرار دهید و کش های انتهایی روکش کفی را از بین نشیمنگاه و تکیه گاه به سمت زیر صندلی هدایت کنید ، سپس پارچه کناری این قطعه را از قاب بغل تنظیمات صندلی به زیر صندلی فشار دهید و در انتها کش هایی در قسمت زیر صندلی هدایت شده به فنر های زیر صندلی گره می زنید.

سپس پشتی روکش صندلی جلو را روی صندلی جلو می کشید و کش ها را از شیار بین پشتی و کفی صندلی جلو به زیر صندلی هدایت می کنید و با کف دست از بالا به پایین صندلی بطوریکه دوخت روکش صندلی اول و دوم تقریبا منطبق شود و در آخر تمامی کش ها را به فنر زیر صندلی گره می زنید .

 

2- نصب نشمین گاه و تکیه گاه صندلی جلو سمت راننده

تمامی مراحل نصب صندلی سمت راننده و شاگرد مطابق هم می باشند.

3- نصب نشیمنگاه عقب 

ابتدا صندلی نشیمنگاه عقب را  به سمت بالا کشیده مطابق فیلم باز کرده و به بیرون انتقال دهید و روکش را روی صندلی عقب قرار داده  و در آخر کش ها را بصورت موازی به همدیگر گره و در انتها بند قیطان را از دو طرف کشیده و به همدگیر متصل می کنید .

4-نصب تکیه گاه عقب 

در این مرحله از مونتاژ با توجه به اینکه این قطعه از خودرو جدا نمی شود باید داخل خودرو این قطعه را مونتاژ کنید .ابتدا زیرسری ها از روکش صندلی جدا کنید و در قسمت چپ و راست بالای صندلی اهرمی وجود دارد که با کشیدن آن صندلی از بدنه خودرو جدا می شود سپس با آچار تی 20 قطعه پلاستیکی کمربند ایمنی را از روکش صندلی جدا کنیدو در آخر با آچار 16 مهره پایینی کمربند را باز کنید و  شما می توانید مطابق ویدئو ذیل روکش صندلی این قسمت را براحتی نصب نمائید .

امیدوارم تا اینجا توانسته باشیم نحوه نصب روکش صندلی پژو 207 را به شما مشتریان محترم آموزش دهیم .

درصورت داشتن هر گونه سوال و یا مشکلات در خصوص نصب می توانید از طریق منابع ذیل با ما در ارتباط باشید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو jahanrex.com روکش صندلی مورد نظر خود را انتخاب و از خدمات نصب در شهر تهران برخوردار شوید .

روکش صندلی هایکو دارای کادری مجرب و نصابان حرفه ای می باشد که روکش صندلی خودروی شما را در محل کار و یا منزل نصب می نمایند

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
سایدبار
0 علاقه مندی ها
2 آیتم محصول
حساب کاربری من